min dag.

Hello.

Jag har haft absolut jätterätt. Det är HELT slut på sovmornar. Vad vaknade jag av idag? EHM, DAMMSUGAREN! Kuuuul! Ah, det var bara gå upp och se glad ut.. Sen gick jag runt och segade, gjorde i princip inte mycket alls faktikst, innan jag åkte iväg med pappa, och han släppte av mig vid krskolan, därifrån gick jag ner till stan för att klippa mig..

Jag upptäckte nämligen igår att mitt hår såg förjävligt ojämnt ut. Frisörens kommentar var något i stil med att det här var de lenaste håret jag har klippt på länge, men det var det ojämnaste också. Jaså..

Idag har jag även varit och sett Brüno med Linda, Joans och pappa. Jag undrar verkligen hur man kan komma på så sjuka idéer. Filmen var dock endast okej, inte mer än så. Borat var mycketmycket bättre. Nä, nu ska jag sova, blir ingen sovmorgon imorgon heller, har lite saker att fixa innan jag ska träffa Emma imorgon för att köra Laserdome ;) Haha.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0