Min vän Sara.


Det här är Sara, hon är inte alltid så söt och oskyldig som hon ser ut på bilden (MOHAHA) Jo, hon är det oftast, men ibland är hon en lite djävul, som i början av sommaren när hon fixade en feting bula på mitt bakhuvud så jag inte kunde sova på vänster sida på en vecka! (skäms Sara! - hon påstår att det var en olycka, men dem som såg vet att så var inte fallet hahaha) Sara är iallafall en av mina närmsta vänner och jag älskar henne ändå <3 Anledningen till detta inlägg är att jag har tråkigt och Sara tyckte att jag kunde blogga om henne och här kommer några av det andra sakerna hon tyckte att jag kunde blogga om:

- Hur gärna jag vill ha körkort och bil. Ja, det är väldigt jävla gärna, och nu är det inte lång tid kvar (hoppas jag)

- Vad jag skulle göra om jag vann en miljon. Då skulle jag hmmm, hur ska jag kunna välja här? Jag skulle köpa en lägenhet i Spanien, en shoppingresa till London, köpa en snygg bil, och åka med mina vänner någonstans och ha det jävligt kul. Jag kommer på massa mer saker och en miljon skulle ju inte räcka långt. Dem snor ju för fan massa i skatt!

- Någonting som jag väldigt gärna vill ha. Ja, framgick inte det i vad jag skulle göra om jag vann en miljon? Men om jag ska välja något litet då så vill jag ha dem här skorna från Din Sko



- Om hur tråkigt jag har det. Ja, det borde verkligen ha framgått redan.


Kommentarer
Postat av: sara

haha vad söt du är. det är sant bulan var ju inte med mening ... det bara blev så.

2009-08-21 @ 22:36:54
URL: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0