onsdag.

Hejhej.

Idag har jag träffat min kära Emma. Vi åkte upp till Sthlm för att köra laserdome, det har ju varit roligare förr kanske. Iaf, vi två var i lag och körde mot massa smågrabbar som uppenbarligen inte gillade mig så mycket MOHAHAH! Dem var kassa, dem fuskade. Usch.

Sen skulle vi gå på mongolisk restaurant, och vi vandrade fan genom heeeeela Sthlm, flera varv kändes det som för typ allt var stängt när vi ville äta, men efter mycket om och men så hittade vi :D TJOHO!

Senare mötte vi upp Max, fixade lite saker, och åkte förbi hans jobb (mycket roligt haha) för att sedan åka tillbaka till Södertälje. Jag skyndade mig hem, duschade och fixade mig klar megasnabbt (seriöst, fan rekord för att vara mig :P) och gick ner till Emmas föräldrar där vi fikade lite. Åkte sedan hem till Emma och nu sitter (ligger?!?) jag här. Ska sova, måste upp straxt efter fem imorgon (usch, det borde vara förbud på att gå upp vid den tiden, det är omänskligt!) för att bege mig/oss mot Danmark (;

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0