riktigt bra (NOT) morgonhumör.

Jag hade så rätt, så rätt. Imorse började Ida spela musik när jag sov (och det är precis vid min huvudkudde på andra sidan väggen) så jag gick upp stängde av musiken och gick och la mig igen, en stund senare kommer hon på att någon har stängt av musiken och frågar vem, alla nekar (och jag tycker att redan där borde hon ha fattat att det inte finns spöken utan att det måste varit jag) men då sätter hon på musiken IGEN! ARGH! Jag blev sur, hon stängde av.

Jag hade svårt att somna om för jag var riktigt irriterad, när jag somnade om, knackar det på min dörr "Malin, var är ditt busskort?" JA INTE VET JAG LÅT MIG SOVA! Var är respekten när folk sover, VA? Efter det var jag så sur att jag gick upp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, vi märkte det.........:-)Pappa o mamma.

2009-08-01 @ 19:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0