all these things that I've done.

Jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera, inte för att det inte händer något, för det gör det - ja, ibland iallafall haha.

Jag kan ju berätta lite, mycket kortfattat.
Förra veckan drog jag och sexton vänner på kryssning. Det var.. KUL! Jag var iofs sjuk, hade feber och världens hosta, men det fixades med lite alvedon, hostmedicin och shots. (jag vet, man skall icke blanda, och det gjorde jag ju inte, jag vääääntade ju emellan.) kryssningen var iaf sjukt rolig och det ska göras om igen - snart, mycket snart.

Jag jobbade i helgen, träffade Mimmi i lördags, vi gick på bio, Saw 6. Jag måste ju säga att det är otroligt - vem har så sjuk fantasi?! Filmerna blir bara sämre och sämre, men eftersom jag har sett alla så måste jag ju se när det kommer fortsättningar. Sedan mötte vi upp några och gick ut, trevligt.

Igår var jag på bio igen, New Moon med Linda. Jag tyckte inte den var lika bra som Twilight, men jag måste erkänna jag smådog ändå, och kan knappt vänta till nästa film (trots att jag tvingat Linda att skvallrat lite vad som händer, bra när folk läser böckerna haha).

Ja, det var väl typ det haha.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Hur är det med dig idag? Kram /M

2009-12-10 @ 17:31:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0