uppdatering.

Hello.

Kass uppdatering, sorry. Jag har helt eneklt glömt bort, oops! Jag tänkte skriva att det inte har hänt något av ren vana, men då hade jag ljugit hahaha :P

Så vad har hänt sen sist då?
Jag har varit i Göteborg :D Följde med min kära syster Linda och hennes sambo Jonas, vi åkte ner till Ullared och shoppade, så jag är numer några filmer, ett Guitar Hero, en spikmatta och typ massa saker mer rikare, vilket iofs resultarde i några tusen fattigare :P Sedan åkte vi hem till deras vänner på kvällen, och dem har vääääärldens sötaste dotter, Wilma, typ ett halvår :D Dagen efter var vi på Liseberg, aaasnice. Jag gillar karuseller :D Linda gör det också, vissa - INTE fritt fall, det sög. Jonas gillade ännu färre, men det var askul, trots att det faktiskt spöregnade i princip hela dagen så jag såg ut som en dränkt katt, och jag blev sjuk också, fuck. Men det gjorde inget, det gick över ;)

I helgen har jag jobbat, varit hos farmor båda dagarna och varit ute. Jobbet var lite mindre, kul, fruktansvärt segt, men det var mina sista pass där, så det var lite ledsamt också, jag kommer faktiskt sakna stället!  Utgångarna var riktigt kul, en gammal favorit var med ut på fredagen, jag har saknat dig!! Lördagen var  nice, mycket och trevligt folk, yay!

Idag har jag träffat Sara, gått runt lite på stan, köpte en tröja/jacka och ett linne. :D Hittade två skiiiiitsnygga jackor och en kavaj också, jag kanskekanske måste ta mig ner imorgon igen för att köpa, men jag borde inte slösa och borde därför låta bli ;P Sen åkte jag hem till farmor och hjälpte henne med lite saker och spelade kort. Nu sitter jag här och typ rensar lite papper, hela min hylla var fylld med en jävla massa papper och mitt rum ser förjävligt ut, kul. Men det fixar sig haha :P
Vid lite närmre eftertanke borde jag plugga lite körkortsteori, det är inte långt kvar till toriprovet och därmed inte heller allt för lång tid kvar till uppkörningen WOOOOHOOOOO! Då jävlar Sara kan vi ta oss dit vi vill! (haha, om jag klarar det dvs, men det finns inte i min värld att kugga)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kommer klara teorin och uppkörningen lysande! Jag håller tummarna för dig och tror på dig!

2009-07-27 @ 20:33:20
URL: http://saaralii.blogg.se/
Postat av: malin

du är söt du Sara :D <3

2009-07-27 @ 21:05:13
URL: http://molisays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0