borta bra men hemma bäst.

Hello bloggen!

Hoppas alla hade en trevlig midsommar, det hade jag.  Det började med att jag åkte hem till Emma och Max igår där vi alla möttes, sen åkte vi för att hyra kanoter.

Vi paddlade i typ två-två och en halv timme innan vi hittade ett bra ställe att tälta på. Så vi satte upp våra tält och började fixa med mat osv. Precis när vi skulle börja äta så började det spöregna (och då hade det regnat lite i omgångar sådär) Trots otroligt fula regnponchos blev vi blöta, för att inte tala om allt runt om, det blev geggigt och smutsigt. Sen kom vi på den briljanta idéen att flytta eldstaden så vi kunde spänna upp en pressenning (hur fasen stavas det? :O)

När det var klart blev det riktigt bra, inget med blev blött (bortsett från det som var). Men det slutade regna lite senare, skönt. Tråkigt nog frös jag så otroligt mycket, men jag klarade mig :D På kvällen blev det nakenbad (ehm, nej, inte för min del, jag frös ju som sagt) det var kul hahaha, ett himla skrik när dem slängde sig i vattnet ;) HAHA.

Idag packade vi iordning och paddlade tillbaka, det var pest. Jag har såå sjukt ont i axlarna nu, och min stackars rumpa orkar inte sitta på något hårt så länge, ajajaj. Vi hade tur med vädret idag iaf, det var kanonfint när vi paddlade tillbaka så vi stannade ett tag och låg och solade i kanoterna och precis när vi hade klivit av och tagit ur packningen började det regna jättemycket, gjorde dock ingenting för då skulle vi ju bara ställa in packningen i bilarna och åka hem (:

Ja, det var min midsommar.. Och två kommentarer jag hade lite roligt åt:
- Knulla mer så blir vi fler.
och...
- Livet är som Östersjön, valfritt (;

Det kommer lite bilder senare :)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0