dagen efter gårdagen.

Hello.
Jag gick aldrig upp till Torekällberget igår, det regnade så jävla mycket (tillochfrån iallafall). Så jag skulle åka ner på stan och möta Linda för hon skulle köpa klänning och jag ville kolla flaken. Så som vanligt fick jag skynda mig ner till bussen så när jag stod på busshållsplatsen så åkte det förbi en buss utan att svänga in, då tänkte jag att det var typ 750 eller någon buss som inte var i trafik, men när bussen inte hade kommit efter typ 8 min ringde jag Linda (som hoppar på samma buss men några busshållsplatser efter) och frågar om bussen hade kommit till henne och då visade det sig att den kom dit precis då. Vad sur jag blev alltså, den jävla suckern missade min busshållsplats!!! Och det är fan inte första gången det händer! (att tillägga så vet jag att jag absolut var i tid.) Jag borde seriöst fundera på att fixa körkortet väääääldigt snabbt eller börja ta bussen från hållplatsen innan.

Igår var jag ute på Olearys med Emma, det var roligt, mycket roligt. Men Emma tappade sin mobil, det var inte alls lika kul. Men i övrigt, det var ganska dålig musik, men den gick absolut att dansa till.

Nä, nu måste jag vila lite, trots att jag gick upp för inte allt för länge sedan är jag fruktansvärt trött :P

/ M


 


Emma och jag, kul att man ser vilken färg det är på drickan vi har druckit haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0