dagen efter..

Helloo ;)

Igår var en otroligt lyckad kväll, vi hade kul som fan. Slutade jobbet vid typ 23.10 skyndade mig hem till Sara för att förkröka lite snabbt ;P Sen bar det av till Olearys, där träffade jag lite folk som det känns som jag inte har träffat på otroligt länge, vi dansade en stund sen drog vi vidare till Stanleys, blev dans där också, askul :D

Idag drog jag och Sara ner till stan, vi blev hungriga occh kände stort behov av Nancys (okej, jag gjorde och Sara gick med på min finfina idé ;)) Sen satte vi oss på hennes balkong i solen, myyys.

Idag upptäckte jag även att det är något fel på mitt nyckelben, det står ut på ena sidan och har blivit en feting knöl, något som kanske borde kollas upp? ;P Känns onödigt, för skulle jag gå till läkaren kommer dem iaf säga att dem inte kan göra något och att jag får komma tillbaka om det blir värre, en replik alla läkare verkar ha tränat in ordentigt!!

Nej, usch så trött jag är, sov inte så många timmar alls inatt faktiskt. Så kanske borde fundera på att sova :)
GODNATT / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0