en dag i solsken.

Tjoflöjt ;)

Idag när jag skule klä på mig så gläntade jag på persiennerna, det såg ju rikitgt varmt ut, så jag valde shorts och t-shirt. Fick bråttom till bussen sen som vanligt (att jag aldrig lär mig?) och på väg till bussen (inte en chans att jag skulle hinna vända om för att dra på mig jeans istället) så upptäcker jag att det var askallt ute, KUUUUL! Vad är det med svensk sommar egentligen? Ska vi inte få det varmt alls? SNYFT!

Ja, nog klagat, jag åkte ner på stan för att träffa Emma, vi lunchade på Nancys, såå gott ;P Sen blev det ju lite kolla i affärer och jag som absolut inte skulle shoppa, hittade två klänningar. OOOPS! :D haha

Snart ska jag ner på stan igen, för att träffa Sara (: så jag ska väl fixa lite här innan.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0