en dag med regn för mycket.

Godmorgon, eller eftermiddag eller vad vi nu ska kalla det..
Igår var jag som sagt på Trosa marknad, åkte dit med min pappa, syster och våra kontaktbarn. Hahah, väl där smet jag ifrån dem till Emma och Max + att vi mötte upp några till lite senare. Emma och jag köpte till Åracet och jag vann... nästan, haha, två numemr ifrån ;) Vi åkte karusell också, mycket trevligt förutom sista då jag mådde väldigt inte alls bra, men efter en cola sen var jag på topp igen ;) Sen drog jag hem..

Lite senare kom Sara hit, wohoo. Vi skulle kolla film, och det gjorde vi, typ fem minuter men båda två är riktigt duktiga på att snacka, så vi ägnade oss åt det istället ;D hahaha. Mycket bra sätt att slå ihjäl en lördagskväll ;P

 - min assnygga tårta som jag skrev om tidigare ;) haha

 - emma :D

/ M

Kommentarer
Postat av: Sara

Mmmm gott med tårta.

2009-06-14 @ 13:54:50
URL: http://saaralii.blogg.se/
Postat av: Emma

SV: huvudvärk och trött, men annars är det bra! :)



Hittar du på idag då?

2009-06-14 @ 15:29:02
URL: http://theperfectemma.blogg.se/
Postat av: Emma

SV: Här är det iaf sol och blå himmel, men nu börjar det mulna på lite. Jag ska mest ta det lungt och sen på en konsert i kyrkan :) hihi.



Kram

2009-06-14 @ 15:55:54
URL: http://theperfectemma.blogg.se/
Postat av: Ebon

Ja, jag undrar när du var hemma både en fredag o lördagskväll sist?:-)

2009-06-15 @ 23:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0