home, sweet home.

Så, nu är jag hemma. Väldigt tidigt faktiskt, och då har jag ändå varit hemma en stund :) Efter jobbet åkte jag som sagt till Gnesta, där det var partaj hemma hos Jojje. Rätt mycket folk för att få plats i hans lilla etta, men det gick faktiskt ganska bra. Efter en stund, 3 timmar kanske, drog jag och några till en av pizzerierna och käkade, mycket gott måste jag säga :P Sen fick vi skjuts tillbaka till Södertälje - för vissa blev lite fulla kanske haha ;P

När jag kom hem var jag kall som en isbit, så jag tog ett varmt bad, så jävla skönt, likie!! Nej, nu ska jag ta och se lite på tv och jag känner på mig att jag kommer slockna rätt rejält ikväll.

/ M

 
jag suger på att komma ihåg att ta kort, och när jag väl tar blir det sällan bra, men här är två stycken iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0