Jag, bloggare :O

Jaha.. Efter att ha följt några bloggar ett tag nu så jag jag bestämt mig för att försöka. Lite för min kära vän Saras skull också för hon har tjatat lite (; Vi får väl se hur länge det håller i sig, jag lessnar nog ganska lätt, men hoppas på att det håller i sig kan jag ju alltid göra :P Och texten och bloggen kanske ser lite tråkig ut i början, men det är väl innan jag lär mig - om jag någonsin gör det.

Vad ska jag skriva om då? Min dag? Okej.. Den började med att jag gick upp runt 10 och då hade pappa fixat frukost åt mig. Om det är så det är när han är ledig borde han defenitivt vara ledig oftare haha :D Sen gick jag ut och la mig på altanen och solade, mysmys, det var SJUKT varmt. Det blev tråkigt efter ett tag (kul och ligga där själv liksom?) så då gick jag in och fixade mig iordning. Linda kom och hämtade mig lite senare så åkte vi och hämtade upp Sara och Silvana i Ronna centrum (Emelie följde efter med egen bil:P) för att dem skulle fixa naglarna och Linda och jag bokade tid. Så nu ska jag dit och fixa naglarna på onsdag kl 13. (kanon, nu har jag ännu ett ställe som påminner mig haha). Efter att jag kom hem har jag inte gjort så mycket alls faktiskt, KUL! Och jaa, det var väl min dag det.




Jag och Sara, bilden är från helgens äventyr (;


/M


Kommentarer
Postat av: Becky

Kul att du skaffat blogg ;P

2009-06-01 @ 21:55:05
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: Sara

Välkommen till bloggvärlden Malin, det var verkligen på tiden! Du kommmer definitivt att ha mycket att skriva om. Det kommer , det kommer. Vänta bara tills veckans slut. Snygg bild btw. PUSS

2009-06-01 @ 22:02:20
URL: http://saaralii.blogg.se/
Postat av: jansson

woopwoop good luck!

2009-06-03 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0