jobb, jobbigt värre ;P

Hello!
Sitter på jobbet nu, som ni kanske fattar så måste jag ha sååå sjukt mycket att göra som har tid att blogga. HAHA! Började jobba kl 10 imorse och slutar 22 ikväll, lite segt sådär, menmen, det ger ju pengar ;P Det var otroligt segt att gå upp imorse, men jag hade ju sällskap hela morgonen av min kära sis', tillochmed på bussen, det är jag inte bortskämd med :D.

Det är ju inte dirket fint väder ute, och när jag skulle gå till bussen så tog jag mina converse på mig (tar ju aslång tid att sätta på) vilket resulterade i att jag inte hann leta reda på något paraply. Så på lunchen när jag skulle gå till stan och köpa mat (Nancys ;) så jävla gott) så fick jag maten i en papperspåse - smart haha. Så när jag var framme på jobebt igen var påsen helt blöt, det hade läckt cola i påsen och jag var helt dyngsur NICE! Nej, usch för regn, bort!

Jag borde flytta till något varmt och soligt land där det inte regnar, jag är helt enkelt inte gjort för det här vädret :P Intressant...

Allt för nu / M

Kommentarer
Postat av: Nikolina

verkligen! :D:D då hade jag börjat bada ;D

2009-06-02 @ 20:13:09
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

haha precis!! :D

2009-06-02 @ 21:15:39
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0