måndag ;P

Godkväll (:
Kass uppdatering, börjar ske alltför ofta har jag märkt haha :P Idag så har jag och Ida tagit oss till Moraberg och kollat runt lite, sen åkte vi ner på stan och jag som skulle spara (HAHAHA, vilket skämt) lyckades hålla mig, inte alls. Jag var givetvis tvungen att köpa något, så det blev lite grejer från Body Shop (luktar ju så jävla gott, och vem vill itne lukta gott liksom?) och en klänning, tjohoo :D

Sen mötte pappa upp mig och följde med mig för att boka körskolelektioner, så imorgon ska jag till körskolan och köra, hopaps jag får det dumma körkortet snart!

Nu sitter jag på jobbet, slutar 22.00, så det är inte allt för lång tid kvar :D Så, back to work.

/ M

Kommentarer
Postat av: Bästa pappa

Man ska inte bara vara bra på att köra det är du, för att få körkort en del är också teorin. Så plocka fram körkortsboken och sätt igång att plugga nu.

2009-06-16 @ 21:01:14
Postat av: malin

hurruduru, jag håller ju pååå!

2009-06-16 @ 21:23:28
URL: http://molisays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0