Måndag.

Helloo!

Idag vaknade jag av att Ida ringde, shame. Haha, det var väl ändå dags att gå upp i guess, klockan 11 men det var skööönt. Då gick jag ut och la mig i solen, så jävla nice, det ser ut att bli lite värme nu iaf.

Vid fyra så kom Linda och hämtade upp mig så åkte vi hem till henne och gick sedan ner på stan, jag åt på Nancys och gick sedan till körskolan på Riskettan-utbildning eller vad det är. Jag tycker det seriöst var helt värdelöst. Alla vet ju att man inte ska köra onykter och man lär sig ju i skolan om droger, alkohol och dess påverkan. Sen skulle vi diskutera om vi tyckte att personer med nytaget körkort inte borde få köra på natten. (hahaha, man ska icke dra igång en diskussion med mig) KLART som faaaaan att personer med nytaget körkort ska få köra när fan dem vill. Hur blir man annars van liksom? Och dem vet väl inte ifall jag sover hela dagarna och är vaken på nätterna heller? BLÄÄ!

Ja, det var väl typ.. min dag i lite korta drag. Hahaha, juste kom på vad som stod på en klisterlapp på bordet idag på körskolan "Jag längter efter att kyssa dig så kör inte för fort till mig" det tyckte jag var ganska sött haha :D

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0