My bloody Valentine.

Hej igen!
Jag har varit på Heron City, kom precis hem. Haha, "jag har.." Nej, jag var inte själv, jag var med mina systrar. Vi  var och åt och gick på bio och såg My bloody Valentine i 3D. Jag har bestämt mig för att det inte är någon hit att ha med Ida på läskiga filmer, för jag är själv rädd och det är inte lugnande alls att ha någon brevid sig som sitter och rycker till, jag blev rädd av henne också :P haha. Filmen var bra, helt okej, men det var ju effekterna som gjorde mycket. Men den var sevärd.



Nu lite bilder på oss, mycket charmerande.

Jag åt grekiskt, som valigt haha :P Tzatsiki, tur att jag inte planerade att hångla haha ;D

  
3D galsögon - fruktansvärt charmigt.


Men sen kom jag ju att tänka på att dem är ju faktiskt inte allt för olika mina RayBans, och tänkt då vad onödigt att slänga ut över 1000 spänn på ett par brillor, när man får ett par snarlika på köpet av biobiljetten? ;) HAHAHA :D

/ M

Kommentarer
Postat av: E

ohh tack så mycket :D

2009-06-10 @ 09:59:23
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; HAHA! xD

Vad gör du? :)

2009-06-10 @ 16:25:28
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0