partydag (;

Helloooo (;


Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist.. Igår var jag ute med Emma, asniiice :D Lite sliten idag sådär, sov inte så bra inatt, eller inte bra alls faktiskt, men det är bara ladda om och se glad ut, för det är parteeey idag också :D

Jo, nu kom jag på något - totalt ointressant med iaf.
När Emma och jag satt på Centralbaren häromdagen så frågade en kille om vi var syskon, vi kollade lite fundersamt på varandra och sen "Neeej, det var nog första gången vi har fått den frågan..." och då svara han att han trodde det för att vi båda hade fräknar. JAHA? är alla som har fräkar syskon? :S HAHA

Nej, ska fortsätta jobba lite nu, slutar 23, sen bär det av till min kära Sara (:

/ M

Kommentarer
Postat av: Sara

<3. Lyckad kväll. Tack bästaste Malin.

2009-06-28 @ 20:37:48
URL: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0