Rubrik

Det här med rubriker är trixigt, en mycket nödig funktion enligt mig, för ofta man fattar vad inlägget handlar om av en rubrik. Nej, usch. Förresten är min fantasi inte så bra haha :P

Jaha, klagomål på stavfel, redan liksom. Är det så konstigt att bokstäverna hoppar lite fel när man skriver snabbt kanske? Nej, det tycker jag inte, fullt normalt.

Jag har absolut inget väsentligt alls att skriva - som man kanske märker så det blir lite bilder ist.


Jag och Marlena, utgång på Halloween.


Sara, haha, sorry men bilden är så kul, min lilla påskkärring ;)


Klassresan, Riga 08. ;)


 
/ M


 


Kommentarer
Postat av: S

Haha blä, Jag bjuder väll på den då,. illa tvungen haha.

2009-06-16 @ 23:59:37
URL: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0