Stångas med röda bilar? ;)

Hellooo (:
Idag är jag på bättre humör, inte bra, men betydligt mycket bättre. Jag jobbar idag, mellan 10-22, lång dag, surt värre och det har varit asmycket att göra, har dock lugnat ner sig nu.. Kunderna idag har varit mycket trevliga, det gör mig på bra humör. Har det någonsin hänt att dem har varit förstående för att det är väntetid? NEJ! Men idag hade dem det, tjoohoo. Och dem flesta säger ha en trevlig midsommar, det gör mig glad, för det kan dem ge sig fasen på att jag ska ha :P (eller ja, det hoppas jag ju iaf (; ) HAHA. Som sagt, det har varit lite småkaos idag, det gick 10km i timmen på motorvägen, dvs, att bilarna försvinner, blä. Och det stod en tjur, JA, du läste rätt - TJUR på typ utfarten på motorvägen från Järna, det gjorde ju framkomligheten liiiiite sämre hahaha ;) Och man kan ju undra vad den gjorde där? Kanske hittade någon röd bil att springa efter och stångas med? :P
/M

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske du kunde ha skickat fram en tjurtaxi till kunderna eftersom det saknades bilar? Haha. Puss/mamma

2009-06-18 @ 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0