student09, TJOHO!

Hello!
Idag tar igelstaviken studenten, i det här vädret, stackarna. Men ja, hur kasst vädret än är så måste jag ju erkänna att jag mer än gärna skulle ta i år också haha :P Japp, jag skulle ju egentligen tagit i år :P

Tänk att det faktiskt är ett år sen vi tog studenten, helt sjukt vad tiden går fort och fan vad jag längtar tillbaka. Jag måste nog säga att det avr en av dem roligaste dagarna i mitt liv. Så jag bjuder på lite bilder ist..


Haha, min skylt, kan man säga att den är något annat än klockren? ;)


En del av klassen vid Torekällberget :D


Hela klassen på Torekällberget!


Isabella och jag.


Flaket, jag och Sara synligast. Och ja snyggast vinner. För er som inte fattar så hade vi tävlingar och de som fick flest poäng fick gå först upp i studentåget till Torekällberget, med tanke på vår fina text där kanske man anar vilken klass som vann? ;) HAHA :D

Nej, nu ska jag gå och fixa  mig iordning för jag ska upp på Torekällberget och kolla utspringet och ner på stan och shoppa och kolla flaken. Hörs.

/M

Kommentarer
Postat av: Sara

studentdagen var fan den bästa dagen någonsin! ren jävla lycka. fyyfan vad man kan längta tillbaka ibland.

2009-06-04 @ 11:50:02
URL: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0