valet..

Uppe med tuppen imorse, klockan 06.20 ringde klockan och så tidigt har jag inte varit uppe sen.. ja, jag vet knappt när. Omänskligt tidigt är det iaf. Anledningen till att klockan ringde så tidigt en söndagsmorgon är att jag jobbar på valet.  Så nu har jag rast mellan 10 och 13, vi kör 3 timmarspass. Så på min rast var jag så otroligt duktig och tog mig till den vallokalen jag får rösta i, första gången jag får rösta och jag gjorde det, vuxenpoäng till mig!

Nä, nu har jag lite att fixa, skriver sen.
/ M

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa, verkligen :p

vad gör du? :D

2009-06-07 @ 15:45:39
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Ungdomsbloggen/Malin

Bra initiativ att jobba på/under valet! Blev faktist lite nyfiken när jag röstade idag, hur söker man till att få jobba i vallokaler under val? Får man ersättning?



Kom gärna med förslag på om det är något inom något speciellt område som du skulle tycka det vore intressnat att läsa mer om, kring livskvalité, träning, motivation, respekt, relationer, livet på scenen, kommunikation, filmvetenskap samt mycket mer. Har utbildning och erfarenhet med mig, samt börjat med en ungdomsblogg där tanken är att jag ska coacha och tipsa samt föra diskussioner kring olika ämnen som folk helt enkelt vill läsa om!



Mvh Malin



2009-06-07 @ 17:22:44
URL: http://teens.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, jag svarar på kommentarer :)

Naw, tack så jätte mycket! :D Jag blir verkligen hur glad som helst av sånna här kommentarer! :D Nu kommer jag vara glad hela veckan ! :D

KRAM <3

2009-06-07 @ 22:35:08
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0