söndag.

Aloha!
Kom precis hem från att ha jobbat, jag är hur seg som hellst nu. orkar knappt röra händerna mellan tangenterna haha. När väckarklockan ringde imorse var jag inte helt säker på om jag var levande eller död. Blev inte allt för många timmars sömn inatt, städdag här på gården dessutom och dem började typ riva träd osv alldeles, alldeles för tidigt enligt mig. 

Gårdagen igår var kul. Jag var utklädd till någon form av tjuv (jag hade handbojor och randig tröja och det borde ju vara tanken med det som räknas.. eller...?) och Sara var "Hottie Police" haha :P Får se om jag lyckas fixa fram någon någorlunda acceptabel bild på det.

Ida kom hem igår också (hon har iofs bara varit borta en vecka), jag måste erkänna att jag är glad. Även fast det är huuuur skönt som hellst när hon ska åka bort så trivs jag bättre med att ha henne hemma haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0