tjejparty.

Godkväll/eftermiddag (?)

Jobb idag med, trevligt trevligt. Men jag är sjukt trött i kroppen och har skoskav, USCH! Jag måste också säga att det här med bussar/kollektivtrafik över lag, det är verkligen inte min grej - alls. Först bussen till bussen, stå där och frysa i regnet/snön med lastbilar som kör förbi och stänker vatten. Sen bussen till Fittja, och tunnelbanan därifrån (som dessutom var försenad). Och på hemvägen samma sätt, förutom att då var det försenat så mycket att jag höll på att missa Fittja bussen.

Och appråpå det här med bussar. Jag undrar vad det är för fel på människor som har sin väska på sätet brevid sig när det inte finns några andra säten? Och vad det är för fel på killar som sitter helt brett med benen (hur stort paket tror dem att dem har?!?). Så nu har jag skrivit av mig om lite tråkigheter. Nu ska jag fixa mig iordning, sen bär det av på "Tjejparty" hos Emma. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0