boda borg.

I brist på bättre sysselsättning (ja mamma, jag vet att du tycker att jag kunde gått och lsovit, för att det vore en så otroligt bra sysselsättning) så lägger jag ut några biler från när vi var på Boda Borg förra helgen, otroligt roligt måste jag erkänna :)


Simon, Emma och jag på väg (;



Kalle och Max.

Sedan åkte vi förbi Nyköping och fångade upp några till, som jag dock inte lyckades få några bra bilder på sådär, kameror och jag är väl kanske inte världens bästa kombination precis, tyvärr.

Vi delade in oss i två lag, team Marcus och team Mattias.
Mitt lag bestod av Marcus, Simon, Emma och mig såklart, och jaa, man kan väl gissa vilket team vi var kan jag tänka mig.

 - Emma ruvar. HAHA!  - Simon och Marcus är tuppar?!?

 - Mycket svårare än vad det ser ut, jag klagade på Emma och skulle visa hur man gjorde, det gick dock inte allt för bra första försöket, men sen jävlar ;)

 - Här kan man ju också lägga märke till min väl valda klädsel, svarta stuprörsjeans, bra Malin, bra! Jag skyller på att jag hade bråttom på morgonen :P

 - Det här var så inte alls kul, däcken gick åt helt olika håll och det gjorde ontontont!
 - Likaså denna.

Såhär på slutet kan jag ju säga att man lika gärna kan ignorera texten emellan, för det står bara en massa strunt :P haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0