dagens fundering..

En sak jag och Emma har haft en liten diskussion om, utan någon större framgång. Drömmer man i färg eller svartvitt? Eller något annat? Vi testade och googla, svaret på det blev att vissas piss luktar gott, andras äckligt och precis likadant med drömmar - alla drömmer olika. Jag finner mig inte alls nöjd med svaret, det kändes liksom inte det minsta seriöst. För jag tycker att jag drömmer i färg, men en dröm är ju bara en tanke, och tänker i färg gör man väl ändå inte?

För tänker man på en person och på kläderna personen har på sig, så har man ju tex innan redan bestämt sig för en röd tröja, man ser inte tröjan, men man vet att den ska vara röd.

Det här är jävligt komplicerat, och det stör mig något frukansvärt att jag inte kan komma på hur det ligger till. Så, kanske dags att bege sig in i drömmarnas värld och försöka ytterligare en gång att komma på hur det är?


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA! Undrar vad folk tänker på när dem läser det där om pisset ;) <3



har du kommit fram till något nytt?

2010-01-25 @ 22:28:38
URL: http://emaalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0