helt vilse.

Hahaha, jag körde vilse. Det var SÅ inte alls kul då.

Skulle stanna kvar senare på jobbet för att måla om idag. Fick dock reda på precis när vi stängde att ingångarna till centrumet stängde kvart i 9 så jag skulle vara tvungen att parkera om bilen. Sagt och gjort (eller inte) så lämnar jag kvar mina saker på jobbet och säger till chefen att jag snart kommer tillbaka. Pratade med vakterna om vart jag skulle ställa bilen osv.

Jag kör ut från centrumet och kommer fram till en port dit vakterna sa att jag skulle, där var det dock låst och man behövde en kod (vilken jävla kod?) så jag snurrade runt och helt plötssligt var jag ute på en 70, sedan en 90 väg och helt plötsligt motorvägen. Det var inte heller vägen mot Södertälje utan mot Stockholm. FUCK! Jag krde då in mot Huddinge och panikade, ringer chefen och säger att jag inte kommer in och att hon gärna får skicka ut vakterna med mina saker, pratar med pappa i telefonen, panikar lite mer och snurrar runt, runt, runt. Väl framme tillbaka i centrumet, typ en evighet senare, får de stackars vakterna komma ut med min väska och min chef fick göra hela jobbet själv. Väldigt stort förlåt på det. Inte alls kul då, men rätt kul nu, hur fan lyckas man? Haha.

Fast man är väl inte vilse så länge vägen fortsätter..?

Kommentarer
Postat av: ida

hihihi hahaha hooho hehehehh kul

2010-01-21 @ 13:50:52
URL: http://kulisser.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag tyckte så synd om dig. Men tycker att du är duktig, ditt körkort är ju inte så gammalt, men det har redan varit med om en del.

2010-01-22 @ 09:29:54
URL: http://kulisser.blogg.se/
Postat av: Becky

Haha helt sjukt ju! Samma sak hände mig när jag skulle från skärholmen, fast jag hade ju inget viktigt för mig som tur :p men nu har jag äntligen lärt mig hur man tar sig till södertälje motorvägen istället o jag lär aldrig glömmadet nu haha :p

2010-01-25 @ 13:17:21
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0