Jag har konstaterat..

Några saker som jag har konstaterat  (finns det ens ett sådant ord?!?) dem senaste dagarna..

- När man är sjuk behöver man inte överdriva, folk gör det mycket bra åt en. Här ligger jag i feber och halsont och får ett meddelande av min kära syster "Du har säkert the swineflue! :O" Ja, precis Ida det måste vara det jag har, för jag brukar ha svininfluensan när jag har feber och ont i halsen ellerhur? Och när jag har mensvärk är det säkert en tumör i magen va? Suck.. Det var ett väldans tjat om den där dumma influensan.

- Det är ynkligt att tycka synd om sig själv, så igår tittade jag på Scarred, och då kom jag på hur jävla bra jag har det som bara har feber och ont i halsen ;)

- Ida är nog en fågel egentligen, eller var det i ett tidigare liv, för hon flaxar som en tok med armarna (och ofta står jag i närheten och får ta smällarna). Och titta vad jag hittade på golvet häromdagen:
 Jadu Ida, fram tills du har slutat fälla fjädrar är det du som dammsuger, jag strejkar!

Det var några av sakerna, intressant ha? ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Kujala

haha Malin, den goda humorn som man aldrig tröttnar på, fjäderdä ida! haha riktigt stenkul.. men glöm inte det är fortfarande min SKO:@

2009-08-26 @ 23:25:42
URL: http://sandrakujala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0