jävla sjukvård.

Sjukvården suger verkligen.. Ringde sjukvården idag och bertättade vad som var fel eftersom febern går upp och halsen blir värre (jag tycker ju att det borde gå åt andra hållet, men jaja) och får till svar att om det är influensa så vill dem inte att jag kommer till sjukhus för det kan smitta andra. JAHA? Ja, men jag åker till sjukhuset när jag är frisk istället så smittar jag inte andra, LOGIK! I alla fall så fick jag tid kom dit och dem kolalde i halsen och sa att den var röd och svullen.. NÄHÄÄ? det har jag ju inte alls märkt :S och sen gjorde dem inget mer utan sa att det antagligen var "virus med inslag av influensa" ANTAGLIGEN, gick jag dit för att veta vad jag hade antagligen? BLÄÄÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0