dagen.

Idag mötte jag upp Emma på stan, vi gick till Nancys och käkade, alltid lika gott (; Sen mötte vi upp Max, och Emma hade spanat ut en lila shorta till honom på H&M. Max ville egentligen inte kolla han var sååå hungrig att han nästan tappade brallorna, men han testade iaf men ville verkligen inte ha den, så han slapp. Då bad vi honom gå till utgången och vänta på oss, vi skulle bara köpa några saker lite snabbt och när vi kommer till utgången fanns det såklart ingen Max :O haha. Och ringa gick det inte och göra, för han hade lämnat mobilen i bilden efter att ha lovat Emma att inte springa bort. Så vi fick leta, vi gick in och letade på H&M igen, nix. Och då kom Emma på "känner jag Max rätt står han och äter hamburgare nu", då gick vi till närmsta hamburgerställe, icke och vidare till nästa, och vem står där? Jo, Max och väntar på sin hamburgare :P haha.

Sen gick jag vidare till körskolan för att göra lite teoritester och nu sitter jag här. Väntar på Emma som ska komma, vi ska se film och äta massa nyttiga och onyttiga godsaker :D MUMS! Jag väntar.. :P


/ M


Kommentarer
Postat av: JOANNA

låter som du fick en trevlig kväll:)

2009-07-14 @ 01:52:46
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0