jag är upprörd.

Är det verkligen okej att vem som hellst får åka i kollektivtrafiken? Tydligen, men vissa personer borde verkligen förbjudas. Jag höll verkligen på att SPY på bussen påväg hem nyss. Det var en gammal gubbe - ful som stryk. Som hade en vårta på näsan och långt näshår som verkligen stack ut, han hade svart nagellack (SÅ INTE ALLS OKEJ), jaja, men iaf - riktigt skabb. Han satte sig ner och sen när han skulle ställa sig upp och fippla lite med sin rullator så böjde han sig ju fram och han hade mjukisbyxor som åkte ner (OCH INGA KALSONGER) han visade alltså hela sin bakdel, jag höll verkligen på att spy, såå sjukt äckligt. Det var ren jävla tur att man inte såg fram också, då hade jag nog dött. Har inte gamla människor sånnadär specialbussar dem ska åka med va?!?


Bilder från i fredags kommer sen förresten ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0