shopaholic?

När Sara och jag var hemma hos mig kom Sara på att hon ville se vad jag egentligen hade från Body Shop. (ja, jag besöker ju affären ganska ofta, men det var ju bara för att hälsa på dig Sara - trodde jag) Jomenvisst säger jag och vi börja plocka fram det ena efter det andra som kom därifrån, och typ allt är oöppnat :O Är detta sjukt av mig att handla eller är det bara Sara som råkar vara väldigt duktig på att sälja? Jag tror på alternativ nummer 2 :D haha. Efter detta sa Sara att hon skulle porta mig från butiken :( NEJ SARA! JAG HAR JÄTTEMYCKET NYTT JAG BEHÖVER FAKTISKT! hahaha :D 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du behöver inte ett dugg mera därifrån tror jag . Inte för tillfället, och säkerligen inte på länge. Du säger ju att det mesta är oöppnat. Så, sätt igång och använd, annars så får du kasta sen. Det är ju också färskvara du vet. Puss.

2009-07-19 @ 14:13:15
Postat av: Johan

OMG de där är stört Malin!

2009-07-26 @ 19:09:55
Postat av: Becky

Haha det var inte lite grejer det!! Nu fick jag bättre shopping-samvete o kan gå ut o handla lite mer för det där var riiktigt mkt grejer :P:P

2009-08-02 @ 18:17:01
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0