torsdag, va? :P haha


Godmorgon (;

Igår vad jag på bio med Linda och Sara och såg premiären på Harry Potter och Halvblodsprinsen, nördar som vi är ;) Hahahah. Den var bra, väldigt bra :D Sen följde Linda med mig hem och gjorde sovsällskap :P Ja, det är lite tomt kanske, men jag gillar't.



Igår när jag skulle duscha så fanns det inget varmvatten - alls. Och då typ trodde jag att det var för att det hade gått åt tvätten - hur dumt det än verkar, så jag fick duscha iskallt. USCH! Idag upptäcker jag att det fortfarande inte fansn något varmvatten, WTF?!?! Och då var det den dumma varmvattenmojsen som hade slutat funka, SUCK! Så jag ringer pappa i panik, hahah, och vi hjälptes åt och nu är den igång igen, TJOHO! Nu ska jag typ fixa mig iordning, ska iväg med Linda, om hon bara kunde sluta snacka i telefonen någon gååång.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0