hallelåja.

Godkväll!
Det har inte hänt mycket sen jag skrev sist. Jag följde med pappa och hämtade Ida på Mc Donalds. Och när jag ändå var där kunde jag ju liksom inte låta bli att handla mat, trots att jag vet att jag verkligen inte borde, eftersom jag mår sjukt illa efter om jag äter det lite sent. Blä! Och det är precis det jag känner nu, att det var ett hemskt dåligt val. Men jag var sjukt sugen på mat, och McFlurry Marängswiss (stavas det så?) Så det var nödvändigt. Illamåendet är smällar jag får ta alltså.

Juste, Ida testade sin nya foto idé på mig idag, när bilderna är redigerade lär det bli sjukt snyggt.

 - McFlurry Marängswiss, ett måste att testa om du inte har gjort det, såååååå GOTT!

- Ida, så charmig när du äter ;)
 - En av bilderna Ida tog (;

/ M


Kommentarer
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

sv jo då de är min naturlig fast jag har bara slingat det en gång och det avr guld slingor men det är nästa helt bort a :D

2009-06-09 @ 06:05:06
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0