min otroligt (o)tekniska mamma.

Haha, igår loggade min mamma in på msn och började skriva till om att hon inte fattade någonting av nya msn osv. Jag försökte förklara men av någon konstig anledning fanns inte ikonerna där, förren jag senare kom upp och visade dem. (jag satt på nedervåningen och hon övervvåningen) Ja, det var iaf inte detta som var poängen. Utan mamma satte på videosamtal (jag har en bärbar data med camen inbyggd) och det funkade inte riktigt med mitt ljud så jag stängde av och sen frågade min kära mor "Såg du mig?" Varpå mitt svar blir "nej" hon säger då "men jag såg dig". "HAHAHA. JAAA, jag har ju cam, det har inte du".

Okej, detta låter inte allt för kul. Det var en såndär historia där man hade behövt vara med för att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0