1..2..3...100

Detta är inlägg nummer 100 ;) Sitter hemma hos Sara, har precis satt på den låten JAG vill lyssna på. Take me home country roads. Jag förväntar mig någon form av protest och den kom precis i skrivandets stund
"Jag hatar sånna här låtar, bajsmusik. Sätt på något party istället"
WHAAAT?!? Är det något fel på den låten? Och om jag skulle välja att sätta på en partylåt nu, tex rapapa, så vet jag att det kommer bli protest för det med.. Jag försöker... Nu ska vi se vad hon säger ;)
Hon sa ingenting, helt otroligt. Men hon gick ut från rummet :P

Nä, nu ska jag sluta sia om Saras handlingar och ord och knäcka mig en cider. Jag är pepp.


Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

Hoppas du får en trevlig söndag :)

kram

2009-10-31 @ 23:28:08
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0