helgen.

För att sammanfatta min helg då..

I fredags var det som sagt maskerad hos Emma och Max. Alla var utklädda och sällskapet ar underbart.

Igår väcktes jag allt för tidigt känders det som (okej, klockan 11, men jag var halvt död) för att sedan stressa iväg till Strängnäs marknad. Var väl trevligt, men det räcker ju att man går en länga så har man ju sett allt för det är ju likadana stånd hela tiden. På kvällen var jag på bio, Äntligen midsommar.. Och jaa, den hade väl en del roliga scener men det är ju ingen film jag kommer se om eller som jag rekommenderar..

Idag var det uppstigning tidigt (07.40 EN SÖNDAG :O). Åkte sedan iväg på chokladfestivalen i Stockholm. Det blev en aning för mycket choklad, jag mådde smått illa och efter några bitar smakade ändå all choklad likadant. På vägen hem svängde jag förbi Sara och gav henne lite glass och choklad, tyckte hon kunde behöva det efter sin operation i onsdags. Dock kan hon ju inte äta, man jag tycker ju att hon borde bli friskare snabbare när det finns massa gott att äta när hon kan ;) haha.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Himla snällt :). Bra uppdatering!

2009-10-11 @ 19:51:53
URL: http://saaralii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan :) Allt bra med dig idag?

http://lolad.se/

2009-10-14 @ 11:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0