idooool.



Det här bilden är idolbild från mig till Sara (släng er i väggen storbloggarna, min text på bilden är bra mycket sötare ;))

Och Sara vägrar publicera denna av några anledningar så därför vill jag klargöra detta:
1. Nej, Sara har inte bara rosa kläder, hon använder aldrig rosa, förutom denna kväll (ja, tre av bildena)
2. NEJ, vi har inte bara varit ute två gånger.
3. Sara gick inte ut med trassligt hår som det ser ut som på bild nummer två. Hon vet vad en hårborste är och hon använde sig av den innan.
4. Nej, Sara var inte full och hon ser inte ut sådär heller (bild 1 och tre tror jag vi pratar om nu). Vi kan säga att det var helt och hållet mitt fel, för då kanske hon blir glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0