Godisförbud?!?

Det här med godisförbud, eller ja, något i den stilen i alla fall. Jag hade som nyårslöfte att trappa ner på godiset och bara äta på lördagar (HAHA, vilket skämt) det utökades till helger, och sen blev fredag också en helg, onsdag är ju lill-lördag och är det okej att gå ut då måste väl jag få äta godis, right? Ja, det funkade liksom inte riktigt. SÅ nu kom jag på den briljanta idén (not, men jag försöker inbilla mig det) att jag äter upp godiset som finns här hemma och sen finns det ju inte, så skulle jag bli sugen måste jag ta mig till affären - jobbigt. I alla fall, resultatet av detta har blivit att jag ätit hur mycket choklad som hellst idag, jag mår illa. Och därmed är nedtrappningen på godis på igen med start imorgon. Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0