hur den gåår?

Jag är sur, är det en nyhet att det snöar på vintrarna? Igår stod jag i Fittja centrum och väntade på bussen i 40 minuter, och inte en jävel som kunde svara på när den kommer. Dem där personerna som sitter i luckan är ju helt värdelösa att ha, dem vet ju ingenting, för det är tydligen inte ens samma företag. Jävla SL!

Idag när plogbilen skulle ploga utanför oss så skottade han upp en vall på ca 1 meter, precis när vi skottat bort den så skottade han upp en ny. KUL!

Så, det var det negativa för dagen. Nu till det halvt positiva, hockeyn slutade 3-3, trots SSK's otroligt skitkassa spel. Men, det gjorde mig glad, för jag och pappa tippade på 3-3 och vann pengar, inte mycket alls - men vi vann och det är det som räknas ;)

Imorgon blir det partey, Sandra fyllde nämligen 19 förra veckan - GRATTIS!

Och nu - dags för SATC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0