min helg i ord.

Min otroligt roliga (not) helg har bestått av att jobba. Rätt seg helg om man säger så.. Men på jobbet hände det kanske något utöver det vanliga. Igår blev jag och en kollega inlåsta i en hiss - PAANIIK! Det finns två hissar att ta i gången innaför lagret och båda två vet vilken hiss det är vi ska ta egentligen. Men så kom det en vakt och sa att vi har saker att ta reda på nedanför den andra hissen och att vi får åka ner med den och fixa. Hmft.. skumt, men okej. Så vi kliver in i den hissen och märker att den går ingenstans, vi trycker på alla möjliga knappar men dörren går inte att öppna och hissen rör sig inte. FAAAN! Haha, min kollega får kanske något av smått panik medans jag bara skrattade. Efter en liten stund och lite mer panik senare kom jag så fint på att jag hade mobilen på mig, fick ringa till min andra kollega som fick komma ut till hissarna och öppna upp den till oss, så slutet på historien var väl kanske inte allt för spännande.

Idag precis när vi hade stängt igen butiken så gick brandlarmet igång, WHAT?!? "Lämna byggnaden omedelbart". Surt att det var precis när vi stängde, annars hade vi kanske fått gå tidigare :P

Som sagt, kanske inte en allt för spännande helg, men det var en del av den iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0