ett gott skratt förlänger livet!?!

Hej.
Hemma frfån Danmark, som det kanske märks, har varit det ett tag också, bara det att jag är seg på att uppdatera ;) Bilder från Danmark och lite om det kommer senare, för nu måste jag berätta något som var så sjukt roligt HAHAHA!

Igår kväll åkte jag hem till Sara, och när jag kom dit fick hon ett meddelande av Marre "är du hemma? jag kommer om 45 minuter". Och Marlena visste ju inte att jag var där så då tyckte jag att vi skulle spela henne ett litet spratt, man får dock inte skrämma henne, då blir hon sur som ett litet bi ;) Sara kom då på den otroligt roliga - men oerhört knäppa idéen. "Du får gå ut i trapphuset och komma in utan skor och säga att du blivit bestulen på dem". Ofta hon är så dum att hon går på det sa jag och asgarvade. Sara ba, jooo, joo! Jomenvisst sörru, mycket sagt och gjort, Sara ställde sig och vänta på Marre på balkongen och skicka ut mig i trapphuset när Marre var på ingång. Så jag satt där och vänta ett tag efter att Marre hade kommit innan jag ringde på.

Sara öppnade och vi började asgarva.
Jag - Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Marlena kommer till dörren. Sara pekar på mina fötter (helt fattiga på skor)
Marre - Malin, har du gått hit utan skor?!?
Jag - Nej, det var ett par turkar som tog dem från mig påväg hit.
Marlena börjar ställa ett antar frågor. "Hur? Var? När? Hur många var dem? Ålder?"
Jag försökte komma på svar på alla under tiden som vi alla tre skratta så mycket att vi grät.
Sara och jag kollade på varandra.
Marre - Driver ni?
Jag - Ja, klart som fan vi gör.



HAHAHA, det låter kanske inte alls kul, men det var länge sen jag skrattde så här mycket och vi hade riktigt kul åt det resten av kvällen ;D Ja, ett gott skratt förlänger livet, hoppas jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0