marre, en fettokossa?

Läsvärt, Marlenas matvanor :D :

Sitter hemma hos Sara för tillfället. Marlena är riktigt glupsk måste jag säga, vi kom hit runt sju och hon äter fortfarande. Det började med tacos, diskade lite emellan, sedan börjar hon med kräftor. (jag äter inte det och jag kan säga att det var ytterst underhållande att kolla på när dem åt). Sara och Marlena tog varsin kräfta och Marre åt upp först, väntar på Sara för att dem skulle ha lika många. Sara tog en till kräfta och likaså Marre men sedan upptäckte hon att Saras kräfta var större HAHAHAHA! Det delades iallafall lika på kräfterna (ett halvt kilo kräftor var :O HAHAHA) Direkt efter kräftorna blev det kladdkaka och när Marlena åt det frågar hon Sara "Har du Ben&Jerrys glass?". Sara plockade fram glassen och efter kladdkakan började Marlena på glassen och säger till oss "Ni kan börja blanda dippen till chipsen sålänge" Varpå jag börjar asgarva och säger att det här måste jag blogga om. Marlena utbrister då "SARA, stannar du här med mig, jag vill inte äta själv." Sara förjde efter mig och gick tillbaka in i köket och då hör jag nu in till Saras rum
Marlena - "MMMMM"

HAHAHA, bilder på Marlena och hennes mat kommer senare.

(Okej, jag och Sara är inte helt oskyldiga, vi har också ätit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0