dagen..

Sådärja. Hemma från jobbet :D härligt.. Jobbet gick asbra, det var stendött, då går tiden iofs ganska sakta, men det var en väldigt kort dag, bara fem timmar.

Idag har jag varit på stan och lunchat med min storasyster, vi åt kinabuffé, mycket smaskens (; Så gick vi och kollade lite på stan, jag köpte en klänning, smink och ett skärp. Skärpet kommer från barnnavdelningen på Lindex, tänk vad man kan fynda på barnavdelningen (vad gjorde jag på den avdelningen liksom? :D haha). Sen åkte jag iväg för att fixa naglarna, som enligt mig blev skitsnyggt (bild nedanför). Efter att ha fixat naglarna åkte jag ner på stan igen, och då fick jag syn på ett armband jag bara måste ha, silverlänk från Thomas Sabo med ett peacemärke på, 700:-, hm, ja - det kostar att ligga på topp? :D haha, så jag ska köpa det imorgon tänkte jag :D Sen gick jag till jobbet och Linda kom och hämtade mig därifrån, så åkte vi till McDonalds, onyttigt = gott :P Ja, det är väl typ vad jag har gjort idag :P



Nä, nu ska jag gå och vara social, folk här tjatar :P Ida är tillochmed så lat att hon ringer från övervåningen och ner för att hon inte orkar använda sina apostlahästar (heter det så? :S:D) för att hämta mig, haha.

Godnatt
/M

Kommentarer
Postat av: sara

ooh snyggt :)

2009-06-04 @ 00:08:17
URL: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0