sliten.

Godmorgon..
Morgon och morgon förresten, jag har varit vaken sen halv 10 *STOLT*, för jag började jobba klockan 11. För att vara ärlig, det var jävligt segt att ta sig upp ur sängen och jag låg faktiskt och snoozade ett bra tag innan jag orkade upp. Sov inge vidare inatt faktisk.. så idag skulle jag nog beskriva mig själv som trött och jävligt sliten, men ja, sova kan jag göra när jag blir gammal (;

Igår var det utgång igen som gällde, Stanleys denna gång. Jag gillar inte det stället egentligen, vet inte varför. Jag hade trevligt igår iaf :) Jag gick ut med Emma, som var där för att fira Denise som tog studenten, grattis (:

Idag jobbar jag, ska till Gnesta efter jobbet tror jag och möta Emma, som har varit där och supit ända sen imorse, haha - hur dem orkar förstår jag faktiskt inte. Idag ska jag vara skötsam iallafall, ska upp och jobba på valet imorgon. Om jag nu orkar ta mig dit, det regnar ju som fan! Hahaha, helt sjukt men regn hindrar ofta mig från att göra saker.

Nej, nu ska jag fortsätta jobba. Skriver kanske senare när jag kommer hem.

/ M

Kommentarer
Postat av: Sara

Partyprinsessan. :)

2009-06-07 @ 00:42:58
URL: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0